Om mig

Sockerberoende och hetsätning är något jag lever med och försöker hantera. Här är du välkommen att följa med på min resa! Utbildar mig till kostrådgivare och sedan även till rådgivare för sockerberoende. Här kommer en blandning av träning, kost, LCHF, recept och annat smått och gott finnas. Sommaren 2015 blev jag sjukskriven för utmattning. Resan har börjat till att komma tillbaka. Välkommen att följa med =) På bloggen "viljanattlevalivet" kommer ni få följa utmattningen på ett mer ingående sätt. Det är en del av min terapi. Mailadress: sockerfrittliv@telia.com

lördag 24 augusti 2013

Dagens träning 130824

Det är löpning för fullt just nu. Har försökt trycka in lite pass mellan resorna till Visby lasarett. Nu är mamma hemma men jag har tappat en del av mitt fokus. Kanske inte så konstigt egentligen men nu försöker jag hitta tillbaka till ordningen igen.

I går blev det en tur i skogen på hästryggen och efter det ett pass i funktionell styrka. Passet bestod av att kasta av två vagnar med halm. Nu har hästarna något att sova på i vinter =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar