Om mig

Sockerberoende och hetsätning är något jag lever med och försöker hantera. Här är du välkommen att följa med på min resa! Utbildar mig till kostrådgivare och sedan även till rådgivare för sockerberoende. Här kommer en blandning av träning, kost, LCHF, recept och annat smått och gott finnas. Sommaren 2015 blev jag sjukskriven för utmattning. Resan har börjat till att komma tillbaka. Välkommen att följa med =) På bloggen "viljanattlevalivet" kommer ni få följa utmattningen på ett mer ingående sätt. Det är en del av min terapi. Mailadress: sockerfrittliv@telia.com

onsdag 7 augusti 2013

Dagens träning 130807

Semestern började 12: 31 idag =) underbart!!

Hem i raketfart och på med löparskorna. Intervaller blev det idag. Inte det roligaste jag vet men fasen det effektivaste. Flugorna höll dock på att kväva mig. Flugor är små men sätter de sig på tvären i halsen så blir de tvärstopp ;)

Passet började med 10 min uppvärmning och sedan 1 minut snabbare och 30 sekunder rast promenad. Detta upprepades 7 gånger och sedan rask promenad hem.

Kvällen avslutades med en tur på hästryggen också. Avslappnande och som balsam för själen =)

2 kommentarer:

  1. Intervaller ska ju vara det mest fettbrännade, så kör! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och det är det säkert. Skönt när det är klart men fasen så tungt när det pågår =)

      Radera