Om mig

Sockerberoende och hetsätning är något jag lever med och försöker hantera. Här är du välkommen att följa med på min resa! Utbildar mig till kostrådgivare och sedan även till rådgivare för sockerberoende. Här kommer en blandning av träning, kost, LCHF, recept och annat smått och gott finnas. Sommaren 2015 blev jag sjukskriven för utmattning. Resan har börjat till att komma tillbaka. Välkommen att följa med =) På bloggen "viljanattlevalivet" kommer ni få följa utmattningen på ett mer ingående sätt. Det är en del av min terapi. Mailadress: sockerfrittliv@telia.com

söndag 4 augusti 2013

Dagens träning 130804

Löpning fick det bli idag. Hade tänkt stiga upp tidigt och först handla (innan alla andra vaknar och skall på affären) och sen springa. Då skulle det inte hinna bli så varmt. Av någon underlig anledning så kom jag bara inte ur sängen. Lite beror nog på träningsvärken både från gympasset i torsdags och yogan i går.

Så när jag äntligen fick mig för att dra på mig löparkläderna så hade klockan hunnit bli halv 12. Kom dock ur sängen vid 8 så ingen tror att jag sov till halv 12 ;) de e definitivt inte min grej att sova länge.

Löpningen i sig gick bra trots att benen var stela och lite ömma. Värmen var inte så farlig, det fläktade lite av vinden, så där lagom faktiskt. Det som ställer till det är alla flugor. Jag kan verkligen inte med dem. De skall in i öronen, ögonen, munnen och näsan. Funderar allvarligt på att tillverka någon sorts luva så jag kan dra ner och slippa dem. Typ en sådan som biodlare har.

Längtar till den tiden då flugorna gett upp men halkan inte har kommit.

25 min fick det bli sen ville inte benen längre och huvudet tvingade inte benen heller.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja visst är det men har som mål att springa minst 30 min varje gång jag är ute =)

      Radera