Om mig

Sockerberoende och hetsätning är något jag lever med och försöker hantera. Här är du välkommen att följa med på min resa! Utbildar mig till kostrådgivare och sedan även till rådgivare för sockerberoende. Här kommer en blandning av träning, kost, LCHF, recept och annat smått och gott finnas. Sommaren 2015 blev jag sjukskriven för utmattning. Resan har börjat till att komma tillbaka. Välkommen att följa med =) På bloggen "viljanattlevalivet" kommer ni få följa utmattningen på ett mer ingående sätt. Det är en del av min terapi. Mailadress: sockerfrittliv@telia.com

söndag 2 mars 2014

Tänk, tänk, tänk...

Det är tufft just nu och hjärnan försöker få mig att trilla dit!

Jag är stark, jag är envis, jag är stark, jag är envis.
En minut i taget
En timma i taget
En dag i taget
En vecka i taget

Små delmål att hålla sig i.

Jag tar på mig skulden för att det blivit så här. Jag vet dock att jag inte kan påverka andra personers beslut. Tänk om min berättelse har satt igång det här....

Nu tar jag en dag i taget :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar