Om mig

Sockerberoende och hetsätning är något jag lever med och försöker hantera. Här är du välkommen att följa med på min resa! Utbildar mig till kostrådgivare och sedan även till rådgivare för sockerberoende. Här kommer en blandning av träning, kost, LCHF, recept och annat smått och gott finnas. Sommaren 2015 blev jag sjukskriven för utmattning. Resan har börjat till att komma tillbaka. Välkommen att följa med =) På bloggen "viljanattlevalivet" kommer ni få följa utmattningen på ett mer ingående sätt. Det är en del av min terapi. Mailadress: sockerfrittliv@telia.com

måndag 3 mars 2014

Många känslor

Ja det är fullständigt uppror inom mig. Jag är arg över att det är jag som skall vara beroende. Jag är glad över att det är ett beorende och ingen annan livshotaden sjukdom. Jag är besviken på att jag inte klarar det här själv samtidigt som jag inte vill vara utan de människor som jag pratar med.

Hur sjutton skall jag reda ut det här? jag försöker följa min plan men det går inte så bra. Jag vet ju knappt hur planen ser ut. Den är lika bra som att ha ett sandpapper som karta i öknen. Du hittar inte dit du skall i alla fall.

Vart skall jag föresten?

2 kommentarer:

  1. Du skall framåt Kicki och även om det inte känns så, så tror jag att du är på god väg.

    SvaraRadera