Om mig

Sockerberoende och hetsätning är något jag lever med och försöker hantera. Här är du välkommen att följa med på min resa! Utbildar mig till kostrådgivare och sedan även till rådgivare för sockerberoende. Här kommer en blandning av träning, kost, LCHF, recept och annat smått och gott finnas. Sommaren 2015 blev jag sjukskriven för utmattning. Resan har börjat till att komma tillbaka. Välkommen att följa med =) På bloggen "viljanattlevalivet" kommer ni få följa utmattningen på ett mer ingående sätt. Det är en del av min terapi. Mailadress: sockerfrittliv@telia.com

söndag 16 mars 2014

En sprucken plan

Denna helg var tänkt att gå i hästar och körens tecken. Har hittat en liten sötnos som jag skall se om jag kommer överens med och kanske köpa. Planen var att hon skulle komma på lördagsförmiddagen.

Dock blåste det så in i he***te så det var farligt att ge sig ut på vägen. Hon är dessutom bara tre år och inte jätte van att åka transport. Flyttar det till idag. Då har staketet förhoppningsvis stannat kvar, det var si och så med det i går. Dagen bestod istället av att sköta pappersarbete för de olika föreningarna som jag är med i. Jag kommer att avgå i styrelsen för gymmet och har börjat rensa i alla papper. Jösses vad jag har samlat på mig olika saker.

Idag på förmiddagen kom då tillslut den lilla söta. Några racervarv i hagen och det lugnade sig skapligt fort. Det är dock en äldre dam som inte gillar småtjejer. Det är kul att jaga på dem tydligen. Hoppas dock att det lägger sig snart.

Sedan var planen att jag skulle gå bort till kyrkan och sjunga men så ringer en vän från Visby. Vi ses inte särskilt ofta men hörs på sms och facebook ibland. Kaffebesök =) det händer som sagt inte så ofta att vi ses, trots att jag arbetar i Visby. Trevligt med besök men körsjungandet uteblev. Man kan inte få allt det är bara att inse.

Så var helgen slut och vardagen börjar i morgon igen. De går för fort!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar