Om mig

Sockerberoende och hetsätning är något jag lever med och försöker hantera. Här är du välkommen att följa med på min resa! Utbildar mig till kostrådgivare och sedan även till rådgivare för sockerberoende. Här kommer en blandning av träning, kost, LCHF, recept och annat smått och gott finnas. Sommaren 2015 blev jag sjukskriven för utmattning. Resan har börjat till att komma tillbaka. Välkommen att följa med =) På bloggen "viljanattlevalivet" kommer ni få följa utmattningen på ett mer ingående sätt. Det är en del av min terapi. Mailadress: sockerfrittliv@telia.com

fredag 6 september 2013

Gårdagens och dagens träning 130905 och130906




Gårdagens träning bestod av löpning. Tänkte att efter blodomloppet skulle jag kunna springa 30 min utan problem. Det är den tiden jag brukar springa när jag är ute. Sedan hur långt jag kommer spelar ingen roll. Men i går var det så varmt så det var tufft att springa. Sedan måste jag nog ta tag i den mentala biten för jag vet inte hur många gånger jag höll på att ge upp. Det är inte riktigt likt mig så jag får väl jobba på den biten!

Fick ihop 30 minuter men inte i ett sträck som det var tänkt, det får duga.

Dagens träning blev en tur på hästryggen. Idag på den unga fröken Wirran. Hon är, som namnet, lite virrig men söt ändå. Hon håller på att upptäcka världen och det finns så mycket läskigt och spännande att se. Särskilt om man inte är mer än 4 år. Fast för att vara 4 är hon helt otrolig ändå. Hon har tuffat till sig ganska mycket de senaste månaderna.

Fröken Wirran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar