Om mig

Sockerberoende och hetsätning är något jag lever med och försöker hantera. Här är du välkommen att följa med på min resa! Utbildar mig till kostrådgivare och sedan även till rådgivare för sockerberoende. Här kommer en blandning av träning, kost, LCHF, recept och annat smått och gott finnas. Sommaren 2015 blev jag sjukskriven för utmattning. Resan har börjat till att komma tillbaka. Välkommen att följa med =) På bloggen "viljanattlevalivet" kommer ni få följa utmattningen på ett mer ingående sätt. Det är en del av min terapi. Mailadress: sockerfrittliv@telia.com

söndag 29 september 2013

Första dagen utan socker

Ja nu är snart första dagen slut. Jag har sovit bort nästan hela dagen idag också, fördelen med det är att jag inte känt hur sötsugen jag varit. Har också varit på ljusparty utan att äta av äppelkakan. Det var bra gjort för sugen var jag de kan jag lova. Så nu är dag ett avklarad och två återstår. Sedan är det bara alla dagar då jag måste vara på min vakt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar