Om mig

Sockerberoende och hetsätning är något jag lever med och försöker hantera. Här är du välkommen att följa med på min resa! Utbildar mig till kostrådgivare och sedan även till rådgivare för sockerberoende. Här kommer en blandning av träning, kost, LCHF, recept och annat smått och gott finnas. Sommaren 2015 blev jag sjukskriven för utmattning. Resan har börjat till att komma tillbaka. Välkommen att följa med =) På bloggen "viljanattlevalivet" kommer ni få följa utmattningen på ett mer ingående sätt. Det är en del av min terapi. Mailadress: sockerfrittliv@telia.com

onsdag 17 augusti 2016

Inte på topp

Vi behöver verkligen regn men min kropp mår så dåligt av det vädret. Det värker och känns som influensa. Tappar saker och känner mig som en halvdöd 100-åring. Lederna svullnar och blir stela. Det slipper jag i alla fall på sommaren.

Gnälla hjälper inte mig att bli smärtfri men de lättar för stunden. Smärtfri har jag glömt när jag var så det tror jag inte på längre.

Nej nu avgår jag tills vädret blir bättre!!

1 kommentar:


  1. male vitality inmediate response and witness the effects of total male vitality debunking super male vitality pure superfood power male vitality male enhancement pills trial how soon super male vitality works infowars male vitality spray alex jones super male vitality vine super male vitality how to take super male vitality alcohol triple leaf male vitality tea extra male vitality is super male vitality good for withdrawal infowars male vitality supreme Repair harmed muscle tissue and cut off recuperation timeAids to reinforce the creation of testosterone normallyReduces the level of weariness and builds your agonyImprove your sex drive and anticipate untimely dischargeRestore your vitality and stamina, and accelerate your metabolic rateTesto Ultra Malaysia improves your memory, center, and fixation
    http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/

    SvaraRadera